Over Buzzer
Buzzer motiveert nano influencers om de nieuwste producten te proberen, uit te delen en hun mening te geven. Wij maken gebruik van een panel van ruim 55.000 enthousiaste mensen die het leuk vinden nieuwe dingen te proberen en hun ervaringen te delen. Een ingewikkelde term voor wat we doen is word-of-mouth marketing (WoM), oftewel mond-tot-mond reclame. Een hele mond vol.
WoM is de oudste en meest krachtige vorm van marketing. Het is eerlijk, omdat het gaat over iemands persoonlijke ervaring met een merk of product. Niet over hoeveel budget er in de special effects van een commercial zit. Consumenten geven authentieke klantreviews in plaats van te luisteren naar beloftes, of proberen een product gewoon zélf.
Buzzer verhoogt de voordelen voor de consument én de fabrikant, door inzichten op te halen en een prettige merkervaring over te brengen. Wij maken onze productcampagnes een succes, zonder dat we de essentie - een eerlijke, oprechte mening over een product - aantasten. Daar bent u van verzekerd.