Buzzer Programma's

Als mogelijke klant van Buzzer vraag je je af of en wanneer een Buzzer campagne een goede investering zou zijn voor jouw product.

 

Wat is het moment voor een Buzzer campagne ?

Een Buzzer campagne kan ingezet worden in een aantal situaties. De belangrijkste zijn:

 

Pre-markt concept testen

Als je in de aanloop bent van het naar de markt brengen van een nieuw product. De Buzzers testen je product en geven feedback. Deze gebruik je om je product en de marketing strategie eromheen te verfijnen. En eventueel om alvast wat ‘anticapatory buzz’ in de markt te scheppen. Soort van teasen.

 

Product launch
Je product gaat binnenkort naar de markt en je bent bezig met de vraag hoe je het meest effectief kan ‘marketen’. Buzzers die jouw product ontvangen geven feedback en buzzen over het product. Op straat, thuis, op het werk. De waarde van een campagne bestaat uit een snellere en bredere verspreiding van de word of mouth die jouw product verdient. Bovendien leer je over hoe echte consumenten het product ervaren en dit gebruik je om de inzet van traditionele marketing effectiever te maken. Tenslotte krijg je voldoende feedback om een hele generatie nieuwe producten te ontwikkelen ; )

Note: De Buzzer is geïnteresseerd in producten die echt nieuw zijn. Maar soms zijn producten al een tijdje op de markt, maar heeft het heel weinig mensen bereikt. Terwijl veel mensen het als een heel waardevol product zouden zien. Soms is zo’n product dan toch nog ‘buzzable’. We beoordelen graag samen met je of dat het geval is.

 

Er is nog een aantal andere Buzzer programma's in de maak. Deze richten zich op de rol van je werknemers als ambassadeurs. En wat je als bedrijf zelf zou kunnen doen met je loyale klanten. We bespreken deze programma's en andere vragen graag met je.

 

Neem contact op met Willem Sodderland.